♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Anna Algotsson - 28 juni 2010 21:58

Ikväll har man fixar en go skaldjurssallad..

Tonfisk, färska räkor, kräftstjärtar, avocado mm mm gott vare...  

jag gjorde en ansiktsbehandling på Mikael sen fick han åka o jobba

själv prövar ja lite olika outfits.. sommar  

     

Av Anna Algotsson - 28 juni 2010 21:51

Ja vilken härlig kväll..

shorts o linne ute ju mumma!

I eftermiddags tog jag o micker en shoppingtur på stan

vi handlade åt varandra hihi tusse...  

beställde några saker också  

            Mkt vackerts o sommrigt mohaha  

 

Av Anna Algotsson - 28 juni 2010 13:50

myser på jobbet lite..

Gott att vädret spårar<3

nu har ja pratat med en på sjukan om ångesten oså

hon sa att de oftast beror på känsliga saker man tränger undan o inte pratar ut om..

Att man tränger in alla känslor till en enda stor bomb   

haha vad ska ni göra idag?

Av Anna Algotsson - 28 juni 2010 09:50

god morgon...

Ne inte idag!

Har verkligen sovit uselt o kvällen slutade med panik-ångest

kändes som att hjärtat skulle hoppa ut o att lungorna skulle gå sönder typ!

Ja vet knappt själv varför..

Blir så deppig o känner mig ovärd ibland ;(

ungefär som när någon nära dött eller ngn varit otrogen när man bara dör innombords fast är i chock o inte kan gråta..

önskar att ja bara kunde gråta så allt släppte för de gör ont i mig..

Känns som ngt är fel, säkert ngt ja får för mig men fan va de gör ont!

Ja vill va själv men ändå ha tröst ja vill öppna mig men orkar inte prata!

Ibland önskar ja att telefoner med internet inte fanns de förstör de sociala hos människan men ändå bra tidsfördrift OM man har tråkigt!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards