♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Anna Algotsson - 8 juni 2010 23:33

Haha har ja go hund eller har jag go hund?

Äter äppelskruttar o sover på ens fötter vart man än sntannar MYSIT!

Inte lika ensamt när man har henne  

Av Anna Algotsson - 8 juni 2010 21:41

Måste ju unna sig ngt gött med när han inte är hemma..

  Detta vet jag att kommer göra så hanna längat hem, hon badade jämt  

Av Anna Algotsson - 8 juni 2010 21:35

 

Nu har Micke börjat jobba natt ocg jag får tillbringa endel nätter ensam...

Jag ska försöka göra någon nytta som hans kvälls-hemmafru  

       

Av Anna Algotsson - 8 juni 2010 18:06

 

Detta var typ jag när jag kom innanför dörren...  

Blir så less ibland o de känns som man är i samma skit igen ibland

de gör mig ganska orolig för ja vill verkligen ha det bra!

Övereagerar mkt nu med dels hormoner sen så har ja inte snuddat en cigg sen i lördags..

Just nu skulle ja bara vilja gå ut o gå o röka   10 st.... FAN

Av Anna Algotsson - 8 juni 2010 09:30

Bläh vilken morgon..

Tror ja sov 1 timme inatt.

Förstår inte varför ja inte kan sova?

Ngt av de skönaste som finns ju!

Hunden gnäller så när man tar ut henne vägrar hon kissa o så fick ja jätte brottom...



Tror inte ngn skulle bry sig om ja blev sen dock men man måste ju vara rädd om sitt jobb ellerhur :) Denna stigen går jag varje morgon o nästan varje dag hem från jobbet med, varje gång man ser den blir man lite dyster just då skulle man kunnat sova.. Varför är det så? Aja hoppas dagen går fort nu blir det frulle...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards