♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 9 juni 2010

OJ

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 22:45

Tiden sticker iväg..men ändå inte

IDAG har jag och Mikael varit ihop i 7 månader     bodde hemma hos mami   Det pirrar t.o.m mer nu  

  Mina töser bodde hemma  

  haha för exakt ett år sen åt ja samma frukost kontigt om det e äckligt ibland

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 22:15

Längar till utlandet nu bara koppla av och ta en drink i värmen..

Snart så..    

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 22:15

Hon fick även en ny korg ifrån ÖB 99:- kostade den..  

  Leksak ifrån MyOne    

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 22:15

Nu har skkatten kommit o Cindy blev bortskämd...   

   

Söt tröja ifrån MyOne.. ca 300:-

    Fin sele ifrån MyOne ca 300:-

Den var riktigt bra till en så sprallig hund..

   

Köpte ngt godis där med för 20:- det älskade hon o blev helt tokig..  

  Koppel o klotång ifrån ÖB kostade la 50 spänn ihop fina va   

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 22:09

  Alla tankar som snurrar får mig att vilja lyssna på

All your lies-Miss destiny


Gärna flera gånger på raken hihi

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 22:07

Mysit att skrubba o smörja in sig så att man blir len      try it on

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 21:56

När man börjar tänka på sånthär kommer det upp mer och mer..


Lilla Vanda- som hoppade över vägbommen och bröt benet o fick avlivas miss u..

Första hästen jag verkligen älskade o som fick mitt intresse för hästar att brinna!


När pellen hade dött ville jag igentligen inte ha häst mer.. Det var mycket problem hela tiden tyckte jag allt.. jag började rida lite i ett försäljningsstall det var såp mysit och vio hade så kul sen hjälpte jag min kompis Jocke med hans mammas hästar och en häst jag red till försäljning funderade jag verkligen på om jag inte skulle köpa själv, vi skulle besiktja henne och kolla igenom henne och som hittade ett fel som ledde till att vi var med ute när dom gav henne sprutan o hon dog framför våra ögonen..  


jag bestämmde mig för att försöka hitta en frisk o bra häst o där fanns hon för en lagom peng.. min älskade dulce-mara

hon ville ut och tävla men jag hade varken tid eller nerver så ja tänkte byta henne mot en lugn häst som inte behövde ridas lika ofta och mkt


Även det var det värsta jag gjort!

Fick hem Wille, en till skadad häst som fick avlivas!


Hur kan man göra så mot ett djur?!

Låt dom få dö med en gång istället för att sälja dom o plåga dom!

     .....

Fy

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 21:49


   

Idag blev inte mycket gjort ändå, pissregnade och så sprängvärk i magen på det..

jag har gått hela dagen och tänkt på min gammla häst "pelle"

vilka problem man hade fyfan livet var inte kul då!

Vi köpte honom utav en idiot i umeå och igentligen skulle han nog ha skrotats direkt för han hade ONT i sin lillalilla hov.


När han kom var han det vackraste i världen den finste hästen jag hade sett!

Han bar mig på hans rygg genom svåra tider utan att säga AJAJ för ont hade han.. stackaren!


Varje vecka med honom var som en dröm och en MARDRÖM


Jag lånade ut honom till en tjej som ville ha en mysig sällskapshäst när han knappt kunde gå längre o en dag ringde hon till mig o sa

-DU måste hämta din häst för jag ska ha en annan nu (från ingenstans)


Jag blev jättejätteledsen och fick panik för jag hade ingen stallplats kvar då.

Hittade inget stall att ta hem honom till så jag ringde en tjej på en annons som sökte häst att låna och mysa med så dit kördes han och det såg lovande ut

ett liv för livet så att säga...

Efter 2 månader ringde hon mig o sa att jag måste ta med MIN häst till vetrinären för han blir sämmre och sämmre..


Det stämmde han var nästan död.. jag hämtade honom för att köra honom till vetrinären o se dom ta bort honom!


R.I.P Pelle detta svider förlåt att jag köpte dig men du var finast i världen

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards