♥Anna Algotsson♥

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Fy

Av Anna Algotsson - 9 juni 2010 21:49


   

Idag blev inte mycket gjort ändå, pissregnade och så sprängvärk i magen på det..

jag har gått hela dagen och tänkt på min gammla häst "pelle"

vilka problem man hade fyfan livet var inte kul då!

Vi köpte honom utav en idiot i umeå och igentligen skulle han nog ha skrotats direkt för han hade ONT i sin lillalilla hov.


När han kom var han det vackraste i världen den finste hästen jag hade sett!

Han bar mig på hans rygg genom svåra tider utan att säga AJAJ för ont hade han.. stackaren!


Varje vecka med honom var som en dröm och en MARDRÖM


Jag lånade ut honom till en tjej som ville ha en mysig sällskapshäst när han knappt kunde gå längre o en dag ringde hon till mig o sa

-DU måste hämta din häst för jag ska ha en annan nu (från ingenstans)


Jag blev jättejätteledsen och fick panik för jag hade ingen stallplats kvar då.

Hittade inget stall att ta hem honom till så jag ringde en tjej på en annons som sökte häst att låna och mysa med så dit kördes han och det såg lovande ut

ett liv för livet så att säga...

Efter 2 månader ringde hon mig o sa att jag måste ta med MIN häst till vetrinären för han blir sämmre och sämmre..


Det stämmde han var nästan död.. jag hämtade honom för att köra honom till vetrinären o se dom ta bort honom!


R.I.P Pelle detta svider förlåt att jag köpte dig men du var finast i världen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Algotsson - 14 april 2013 14:02

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:1460344200 " ...

Av Anna Algotsson - 17 juli 2012 13:51

Ska man blogga här tro

Av Anna Algotsson - 1 januari 2012 22:11

http://www.nattstad.se/Lillanna        

FEL

Av Anna Algotsson - 2 december 2011 18:18

Nej jag menade AnnaAlgotssoon   http://annaalgootsson.blogg.se/ ...

Av Anna Algotsson - 2 december 2011 10:35

Hellu.. Jag älskar att blogga men kommer pröva annaalgotsson.blogg.se nu ett tag för där finns ju en app att blogga ifrån! fler inlägg ;) ...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards