♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Anna Algotsson - 17 juni 2010 11:05

där vill ja vara nu hemma o i hans famn.. Ja har Världens yrsel? Fasen va tråkigt men ja fick låna datan på jobbet o beställde lite kläder till sommarn 2 klänningar o en kjol till mig o en t-shirt till micke sjukt att snygga killkläder e så dyrt hans kostade typ som mina 3 ;D va sker idag? Ja vill bara sova o vakna normal..

 
Av Anna Algotsson - 16 juni 2010 22:53

Jag kollar olika sidor nu med sommriga klänningar..

har ja för knäpp smak eller var dom liite coola?    

Av Anna Algotsson - 16 juni 2010 22:33

 

jag funderar på att beställa någon av dessa

tyckte dom var snygga o verkar bekväma en varm sommardag..

VILKEN FÄRG? kostar 249:-

   shopping

Av Anna Algotsson - 16 juni 2010 21:28

 

ENSAMHET...

Jag låg i sängen nyss efter att ha powernapat en braaa stund o sen myst me vovven o tänkte lite på hur ensam man känner sig ibland!


just nu är jag ganska deppig o nedstämd o överreagerar på ett ledssamt vis om någon inte behandlar mig som jag förväntat... Lööööjligt men så e de!


Funderar lite på hur folk tänker ibland när dom hoppar på en med ord som:

"ska du aldrig vara singel"

"Är inte det jobbigt o tänka på ngn helatiden"

"är du beroende av att ha någon där"


Svaret är NEJ!

för det första är det bästa som finns att sakna någon och tänka på någon helatiden, ni som haft partner ett längre tag förstår vad jag menar?


vad gör han/hon nu.. ?undra varför han/hon inte svarat på medelandet än..?

sånna mysiga tankar som visar att man är kär/förälskad!

Jag älskar att ha någon som är där för EN att känna sig älskad

Vissa tillfällen kanske man kan tolkas som en toffel eller att det är ett beroende man har men så ser inte jag på det!


Jag har varit singel och gillade det inte, det saknades någonting då

jag kan ta hand om mig själv o klarar mig bra men älskar hjälp

jag har träffat killar men har hittat DEN och det känns väldigt väldigt bra..

Jag skiter i vad andra har att säga om honom för jag har mina egna uppfattningar och satsar stehårt på något som jag tror kan bli en bra framtid

nu vet ni

      

 

Av Anna Algotsson - 16 juni 2010 21:22

Godkväll..

Idag har man inte gjort måånga knop alls!

Efter jobbet kom mamma o hämtade mej o mimmie för att vi skulle hinna spela lite golf och det var jätte kul o bra banor där borta vid djurparken..

solen stekte och vinden var stilla så perfekt va?

   

Av Anna Algotsson - 16 juni 2010 15:24

yo beutiful day

molly hälsade på jobbet o lånade ett bredband   

Hehe vart ute mkt o läst massa nyheter

grattis laila o jenny till era barn all lycka till er!

NU ska ja spela golf vid djurparken med mimmie...

Av Anna Algotsson - 16 juni 2010 11:20

morning..

Tog en snabbvända på coop..

Såg att dom fått in sommriga måltidsersättningar

inte för att ja funderar på diet men ser gott ut som smoothies typ sen är de mkt mineraler osånt som är bra för kroppen i med ju...

Köptes ngn smoothies för att pröva!

Ja har såå ONT i magen undra vad de är blir ju orolig när de aldrig vill sluta plåga mej

Av Anna Algotsson - 16 juni 2010 00:22

Godnatt Nu går en glad anna o läger sig med gott samvete!

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards