♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juni 2010

hej

Av Anna Algotsson - 13 juni 2010 15:20

Detta hade varit najs nu.....

    +  

 

Micke sover ÄN... sjukt tråkigt att vänta på att man ska göra ngt annat?

Av Anna Algotsson - 12 juni 2010 11:13

Tack för en bra kväll..

det var skitkul igår!

När micke jobbade bestämde ja o tess för att festa till de

Jag gick till eddie o där blev de ös sen fest i villastan!

Det är så kul med hemmafester tycker jag  

vill ju inte påstå att vi dansade mkt på golver vi var överallt      

Av Anna Algotsson - 11 juni 2010 20:38

yoooo..

Nu sitter jag här ensam o tagit en cider, lockat håret o funderar på Om man ska hitta på ngt.. lite förlsag så får se vad som verkar kul mohaha    

Av Anna Algotsson - 11 juni 2010 14:02

Nee nu vill jag härifrån.. Segare fredag.. haha grattis till alla studenter som åker flak o sjunger stenpackade i regnet... Inge hanna innan de va ian kul o prata med henne igen saknar att festa o flumma med dom faktiskt! Vill pratade lite om när vi var ute senast o de va sånt sjukt missförstånd med allting haha icke hade ringt hanna o sagt säg till anna att det är slut o grejer :) sjuka saker man skatttar åt nu.. Var händer ikväll? (haha en kollega mobbade mig för de såg ut som ja hade titel på naglarna)

 
Av Anna Algotsson - 11 juni 2010 08:37

fanken vilkan kuslig dröm jag hade inatt va.. Jag hade haft fest hemma o ngn hade glömt sin ipod.. Jag fick för mig att sälja den o så kom dom på mig! Dom sa att ja fick välja betela 10000 eller erkänna för polisen, ja erkände men fyyy va ovärt.. Fick 2 års fängelse aktigt boende! Utan data eller mobil han bara ringa hejdå innan ja sattes där.. Tänk 2 år utan att prata med ngn man känner FYYYY.. Min andra dröm ruttnade tänderna i munen scary de med ju

 

naw

Av Anna Algotsson - 10 juni 2010 23:07

Jag som tänke att jag skulle laggt mig nu men är absolut inte trött

känner mej stressad   

Saknar mina vänner faktiskt o känner mej lite lätt ensam

jag får pussa cindy på rumpen o hoppas hon vaknar o kan gå ut med mig

    

Av Anna Algotsson - 10 juni 2010 22:22

  Nu är denna dagen slut med..

Jag o Micke hann sola köpa thaimat o sen skulle han jobba..

Nu sitter man bara och bloggar nyduschad o lyssnar musik..

Av Anna Algotsson - 10 juni 2010 22:10

Idag har jag varit på stan o köpt lite billiga plagg...

  klänning från vero moda..

  shorts veromoda  

  söt klänning från gina tricot

  bikiniunderdel gina tricot


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards