♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under april 2010

Av Anna Algotsson - 16 april 2010 15:06

  Vad händer idag då?

för min del blir det Ansiktsmasker

en kylande o en värmande sen ska man la peela ansiktet med..

jag är så sjukt slarvig me dedär med rengöring nu för tiden haha

blir man för rynkig finns ju botox ellehur   

Jag Ligger o gottar mej i sängen med lite Kall Läsk o Gotte

När mane  bakis får man äta vad man vill ellerhur hahahaha

Sjukt att jag snackat med så många vänner som förstorat tuttarna o alla säger:

"Gör det du ångrar INGENTING"


Shit denna masken stelnade o känns as knäppt.....

vi

Av Anna Algotsson - 16 april 2010 12:39

Nu vill jag hem o sova med min pojk!

Duscha o sova..

Men ja slutar snart.....

Av Anna Algotsson - 16 april 2010 10:47

CrazyHat som vanligt på fredagar!

Skönt o sluta 2 men jag vill hem nu haha

Av Anna Algotsson - 16 april 2010 09:08

Haha igår bkev det utgång med An helt oväntat.. Svinkul, An är en riktig trä ingsmänniska på atletic nivå så man lär sig mycket utav henne :D det blev bränneriet vinci o xoy kulkul.. Roligaste var att när vi dansade på stolarna o borden kom vakten, vet ni va han gjorde? TUMMEN UPP haha  

Av Anna Algotsson - 15 april 2010 10:22

Men!

Varför får man ett ryck någon gång ibland o vill ändra så på sig själv..

Jag skulle kunna tänka mig att pröva det mesta helt ärligt kanske e tur att man inte e rik för då hade man ju lekt sönder med pengarna!

Jag skulle faktiskt vilja slänga i lite silikon i tuttarna, göra lite botox i pannan för att undvika rynkor o arga veck ;)

skulle vilja byta ut varenda tand i käften mot en rak rels med kritvita glaständer o sen pröva slänga i lite restylan i läpparna...

Kul o se hur man skulle se ut ju.. Kanske att man ill ha någonting äkta o bevara de skalet man är född att vara i men att trivas o må bra i insidan gör ju att man glänser på utsidan med ellerhur? Tänk så mycket ingrepp det finns igentligen.. Säkert 30% av alla tjejer är missnöjda med något, tänkt så många tjejer som kör löshår o lösnaglar då.. Där börjar det sen går det bara utför allt går ju att andra på om man bara vill, är man rik blir man la atomatiskt snygg för hur svårt skulle det vara?

Av Anna Algotsson - 15 april 2010 09:41

God Morning People.. Gårdagen var ju fantastisk, det var mysit i stan sen gick jag o Micke till Maxi o handlade lite för att sedan ta en promenad runt ramnasjön.. Mkt svart där plus att det var på tok för kallt att ha bara skinnjackan på sig.. Vi köpte med en fullkornspizza som vi åt framför Anna-Anka o fuskbyggarna.. Idag är jag vrålförkyld (skylla sig själv) hehe Har just avnjutit god frukost o ska börja med lite psykterapi..

 
Av Anna Algotsson - 14 april 2010 22:02

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards