♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under april 2010

Av Anna Algotsson - 21 april 2010 20:17

Fortfarande ÖVERTRÖTT.. Vi gick i stan o köpte presenter sen tog en snabbfika på donken :) Nu AnnaAnka.. Hon e la grym eller grymt sur om inte annat

 
Av Anna Algotsson - 21 april 2010 12:32

Sitter o Funderar på vad skönt det vore att få sova nu jag är så trött va! Inte alls kul.... Huvudet bara sprängs. Snart ska jag gå o hämta ut mina skor, får la se om han kunde laga dom ;) hähä i eftermiddag blir det stan med mimmi.. Efter det ska ja fan sova (som ja känner nu iallafall)

 
Av Anna Algotsson - 20 april 2010 22:22

Hej

Nu sitter jag o lyssnar på The Reason

En underbar låt jag aldrig tröttnar på!

Idag har jag inte gjort mycket för världen..  

Jag fixade färdigt mina presenter till Micke som tog typ 2 timmar

När han kom hem cycklade vi 5km runt kransmossen

Jag avnjöt en tonfisksallad framför Blinddate (tufft program)  

Av Anna Algotsson - 20 april 2010 15:15

Sitter här med min andra kopp kaffe i rad o slöar..

Känner bara för att sova eller kanske åka ner o mysa i varberg igen fast denna gången en glass i tretoppar o skippat bakfyllan kanske haha

Av Anna Algotsson - 20 april 2010 13:13

    

Hallihallå.. Vad sker idag?

Den började jobbigt.. Segt att gå upp, kallt o gå men nu slutar man snart iallafall :D

Jag har lämnat in mina trasiga skor på coop för lagning o hoppas att han inte ruinerar mig när jag ska hämta dom hahaha

Jag hoppas jag kan sola lite idag för min hy är kilig o kroppen börjar blekna av INTE snygg anna idag!

Hoppas ja orkar dra ut med Micke o cyckla sen för det kan behövas....

Mohaha undra om man vågar sig på ankvinet i helgen? HANNA vågar vi?  

Av Anna Algotsson - 19 april 2010 22:13

Mysigt att fika med andrea o prata lite tjejsnack..

Var dock inte så länge men cidy o vi frös så!

När jag kom hem blev det Lax-sallad framför Hollywoodfruar  

kan inte sluta älska det programmet dom är klockrena  

Nu vill man bara sova men ska la försöka ta en liiten promenix innan iaf!     Smygtitt i sovrummet..

Av Anna Algotsson - 19 april 2010 17:12

Mysfika med bustjejen.. Mammon är avklarad o provsvaren väntas..

Värre smärta får man la leta efter 2 sprutor ca 1 dm långa i samma tutte AJAJAJ!!

Av Anna Algotsson - 19 april 2010 12:30

vigsel

Hur ser ni på bröllop o äktenskaps-lov-ord?!

Vi har endel diskusioner om det på jobbet nu för tiden..

Då några skaffat sig partners mm..

Vissa tycker det är en fin grej o vissa helt onördigt, andra tycker det är en slags trygghet!


Innan tyckte jag att det var lite löjligt o inget man behövde direkt men när man diskuterat kring ämnet fram o tillbaka får man en annan syn på detdär..


Jag tycker det är en fin sak att lova varandra "evig kärlek" och att ge varandra ett bevis att man finns där för varandra vad som än händer..

Det är ju en viss trygghet med att vara gift, då är det inte bara att ta sitt "pick o pack o dra" för att någonting går emot en för då har man LOVAT varandra att finnas där för att stötta, hjälpa o växa med varandra..

Klart att saker o ting kan ändras o känslor kan svalna men även där har man då en slags trygghet att man måste prata igenom sakerna och båda måste vara med på det..


Själva ringarna är även det ett bevis på att man lovat en viss människa evig-kärlek eller vad kommer det där med ring ifrån?

Jag bär aldrig ring men om jag nångång skulle gifta mig skulle jag aldrig vilja ta av den!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards