♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Anna Algotsson - 19 april 2010 22:13

Mysigt att fika med andrea o prata lite tjejsnack..

Var dock inte så länge men cidy o vi frös så!

När jag kom hem blev det Lax-sallad framför Hollywoodfruar  

kan inte sluta älska det programmet dom är klockrena  

Nu vill man bara sova men ska la försöka ta en liiten promenix innan iaf!     Smygtitt i sovrummet..

Av Anna Algotsson - 19 april 2010 17:12

Mysfika med bustjejen.. Mammon är avklarad o provsvaren väntas..

Värre smärta får man la leta efter 2 sprutor ca 1 dm långa i samma tutte AJAJAJ!!

Av Anna Algotsson - 19 april 2010 12:30

vigsel

Hur ser ni på bröllop o äktenskaps-lov-ord?!

Vi har endel diskusioner om det på jobbet nu för tiden..

Då några skaffat sig partners mm..

Vissa tycker det är en fin grej o vissa helt onördigt, andra tycker det är en slags trygghet!


Innan tyckte jag att det var lite löjligt o inget man behövde direkt men när man diskuterat kring ämnet fram o tillbaka får man en annan syn på detdär..


Jag tycker det är en fin sak att lova varandra "evig kärlek" och att ge varandra ett bevis att man finns där för varandra vad som än händer..

Det är ju en viss trygghet med att vara gift, då är det inte bara att ta sitt "pick o pack o dra" för att någonting går emot en för då har man LOVAT varandra att finnas där för att stötta, hjälpa o växa med varandra..

Klart att saker o ting kan ändras o känslor kan svalna men även där har man då en slags trygghet att man måste prata igenom sakerna och båda måste vara med på det..


Själva ringarna är även det ett bevis på att man lovat en viss människa evig-kärlek eller vad kommer det där med ring ifrån?

Jag bär aldrig ring men om jag nångång skulle gifta mig skulle jag aldrig vilja ta av den!

Av Anna Algotsson - 19 april 2010 09:52

Kul o göra om detta? NE.. Teorin igen var la inget man förväntat sig men,men nya tag! Jag har iaf lite kul att se fram emot.. Biljetterna är bokade till Stockholm Jag ska fira Julias 21 årsdag o festa loss lite o mysa med mina tjejor igen.. Hoppas vi får kul för det är vi värda! Kommer sakna min pojke lite dock.........

 
Av Anna Algotsson - 19 april 2010 08:23

MorgonKaffe KAN BEHÖVAS idag.. Fanken vad trött ja var idag då? Drömmar, Mardrömmar... Jag drömmde att det börjat växa fram en extra bröstvårta på knölen jag har i bröstet! Jag visade den för Micke innan jag skulle till jobbet, sen när jag ringde och smsade honom svarade han inte.. Mamografin visade att jag fått en konstig sjukdom o INGEN ville längre prata med mej för att jag var "äcklig" sjuk dröm va?! hahaha

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards