♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Anna Algotsson - 8 april 2010 16:23

 

Nu har Rosorna jag fick av micke vissnat..

Allting vissnar allt eftersom ju, vissas liv o kärlek åså med ju!

Man borde leva o ha kul hela tiden, livet ska INTE slösas bort..

känner man för någonting borde man göra det med en gång..

 


Okej klart jag vill ut o resa men inte med dig, det är ÖVER!

Jag vill leva o ha kul men som mamma sa innan viktigast är att du e frisk

Stämmer.. Låt mej vara det!


Nu har jag städat iordning så att kläderna ligger I garderoben o inte utanför på byrån hehe mysit o vika kläder som luktar mmmmicke 

Vill nästan bara sova för det gör så himla ont i handleden o bröstet så ja vill dö..

Av Anna Algotsson - 8 april 2010 09:05

nice breakfust :D Idag fick jag tid hos läkaren..

Hoppas ja slipper röntga o grejer hehe annars bra morgon med ny housemusik i Ipooden

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards