♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Anna Algotsson - 25 april 2010 18:24

fina bilder jag tog från bussen med mobilen:)

 
Av Anna Algotsson - 25 april 2010 18:09

man får la facebooka, snaska på+ godsaker o lyssnja långa remixer så att tiden går    

SEX

Av Anna Algotsson - 25 april 2010 16:56

10 saker sex gör med din kropp   


1.Sänker blodtrycket.

2. Stärker immunförsvaret.

3. Minskar muskelvärk, huvudvärk och spänningar i ländryggen.

4. Gör dig smalare och starkare.

5. Motverkar depression och ångest.

6. Frigör endorfin.er

7. Gör dig vackrare.

8. Håller underlivet i trim och förhindrar erektionsproblem.

9. Ger dig orgasm. (ibland)

10. Förbättrar sömnen.

Av Anna Algotsson - 25 april 2010 16:37

Jag & hanna drog till stan o köpte presenter till julia, varsin klocka o alkohol..

Det var så otroligt segt att gå i stan så trött så vi åkte hem fort..

vi lagade fahitas sen började fixa oss för att sen dra till Johannas lägenhet på fest o ha kalas för lilla jULLAN som fyllde 21  

    tuuuut

    barnkalas      Första timmen va lite slö men sen så ...      

Vi drog ut till Sturekompaniet o där festade vi heela natten tills vi skulle hem till danken för att sova... AJ mina fötter, Aj mitt huvud men liite kul vare iaf!

Av Anna Algotsson - 25 april 2010 16:30

Hej nu är jag påväg hem ifrån STOCKHOLM

Helgen var helt okej...

Den började med att jag inte kom ner till tunnelbanorna för jag inte förstod hur man drog kortet, så där stod vi i 10 minuter o verkligen asgarvade, när jag väl kom igenom kom det 5 "små-killar" o slängde sig runt oss

-Åh hur e de o kramades?

Ingen av oss visste vilka dom va haha psyykooo

     

Rolig tidsfördrigt  

På kvällen fixade dom min sovplats sen myste vi o jag tog en drink o somnadev sött     På morgonen släppte vi ut dom mysiga hästarna klockan 7 haha

  myspys

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards