♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under april 2010

Av Anna Algotsson - 19 april 2010 09:52

Kul o göra om detta? NE.. Teorin igen var la inget man förväntat sig men,men nya tag! Jag har iaf lite kul att se fram emot.. Biljetterna är bokade till Stockholm Jag ska fira Julias 21 årsdag o festa loss lite o mysa med mina tjejor igen.. Hoppas vi får kul för det är vi värda! Kommer sakna min pojke lite dock.........

 
Av Anna Algotsson - 19 april 2010 08:23

MorgonKaffe KAN BEHÖVAS idag.. Fanken vad trött ja var idag då? Drömmar, Mardrömmar... Jag drömmde att det börjat växa fram en extra bröstvårta på knölen jag har i bröstet! Jag visade den för Micke innan jag skulle till jobbet, sen när jag ringde och smsade honom svarade han inte.. Mamografin visade att jag fått en konstig sjukdom o INGEN ville längre prata med mej för att jag var "äcklig" sjuk dröm va?! hahaha

 
Av Anna Algotsson - 18 april 2010 22:22

Var denna så bra? nje? bra var den la men man ba när slutar den..  

: )

Av Anna Algotsson - 18 april 2010 22:06

Sikken go slö dag man haft va?

Först Åt man lady o lyfsen käk o kollade hästhoppningarna på tvn

          

Efter Det tog vi ut cycklarna på årets första tur (5 km) de ni..      Redo...

   Gissa vem som inte kunde koppla ur fötterna innan man skulle stanna?

Anna..

Haha spinningskor är komplicerade för en fd. blondyy

 

Av Anna Algotsson - 18 april 2010 12:09

Idag har man sovit länge..  

8.00 på en lördag tack Micke piggelin

Hähä gick iofs inte upp då men!

Ja o cindy tog en liten promenix o sen sätte igång o leta efter present till Micke som fyller år i maj o vi hittade ngt som han KAN tycka om HOPPAS vi!

Vad ska man göra idag då?

denna helgen har gått ut på att slappa o inget mer men gött äre..


förstår nu hur ja kunde stanna hemma från fyllan ett halvår om man sov 50% av de


En Film vi såg igår (helt okej)


 

Av Anna Algotsson - 17 april 2010 22:06

Idag har varit en "pissdag"

höll på att skriva fredagsmys med.. helgen går för fort

vi lyckades ta oss till ica o till videomix iaf hehe

filmtips senare kanske om dom e bra   

     

Av Anna Algotsson - 17 april 2010 16:55

  Fanken vilken skumm nattt..

Var vaken halva natten med sån huvudvärk va..

spydde la 4 ggr tills nu

gick upp o somnade om sen gick upp riktigt vid 3 typ   


SJUKT gött att ha sovit ut iallafall!  

Jag blir spå frustrerad av alla sms utav x:et

Past is past men ändå svarar jag ibland för ja blir nyfikad (han vet hur ja funkar)

Micke blir lite sur/sotis o allt blir knäppt

Mår sådär nu..


Lyckades iaf få i mej lite frukost som ja hoppas ja får behålla..

Av Anna Algotsson - 16 april 2010 15:27

Detta hade jag igår..

snacka om att inte orka fixa sig när man har o ska jobba va..

KUL hade vi ändå vakten älskade oss med wohoo

   

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards