♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna Algotsson - 25 mars 2010 09:24

God Morgon..

Någon mer än jag som är trött så ögonen värker? ;)

1 vecka kvar till sälen nu känns ballt!

Längtar tills ja slutar, då ska de shoppas lite fler vårtröjor o kanske något mer par leggins..

Känns som man aldrig mer vill ha jeans efter man kört på de ett tag<3

:O

Av Anna Algotsson - 24 mars 2010 21:43

 

känns som man vill alla för väl åså blir det bara fel?

jag stressar för att hinna med varenda dag men ingen uppskatting..

ska livet vara så?

ja e fan 22 år svårt att ändra på de, ne eller jo...

bror på hur man ser det ellehur   


http://www.youtube.com/watch?v=rCI6iZUC91s&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=2mexujZPoNE&feature=related

Av Anna Algotsson - 24 mars 2010 20:14

tack hanna för att du passade cindy  

nu e man klar med  

Av Anna Algotsson - 24 mars 2010 14:12

Ne Hanna va säger du?

Turkey igen nu, dirr, ikväll?

Sitta i solnedgången o ta en fruktig drink o avsluta festandet med o bada i havet,dundra ner för en trappa o bli uppdragen av receptionisten sen vakna med en cheeseburgare på kinden... Det e KUL ett minne för livet!!

Av Anna Algotsson - 24 mars 2010 13:46

ÅNGEST!!!

FanFanFan va man ångrar mycket ibland men inte till någon nytta!

Ex. allt krångel med mitt X... gjort slut tidigare!

Inte värt det o nu är det ett helvette med försäkringskassan!

Jävla solidaritetsskit! :( skuld på 9500 som man inte ens rört.. Sjukt!

Att man förstört sitt hår så stör mig med o att ja ens började röka när ja va depp nu går det inte att sluta ta ett bloss när man är frustrerad!

Av Anna Algotsson - 24 mars 2010 12:15

Skönt att ha ganska fritt jobb ändå!Vi gick till Coop o handlade till jobbet o lite att ha i wooken ja tänkte göra ikväll..Det e något ja älskar<3Vi har just ätit lunch o nu slöas de fram till klockan blivit 1 då ska de jobbas på igen!Efter jobbet blir det tandläkarbesök och sen pump.. En kollega sa att man kunde få tandvärk om man ansträngde sig direkt efter :s hmm men jag SKA iaf träna för jja e jätte sugen på det!

Av Anna Algotsson - 24 mars 2010 09:19

MorningMorning

Idag ska min lilla hanna passa hunden<3

Gårdagen var man bra trött ju..

Fick bli psykolog åt stackars Robin ngn timma med,

jäkla kärleksproblem alltså! Tur att jag har min man :)

PrövaPrövaPröva: soya yoghurt, banan o havregryn... Nyttig o supermättande frukost!

Av Anna Algotsson - 23 mars 2010 18:59

Dagens träning avklarat..  

gillar ni kattmat?

de gör jaa.. tonfisksallad=*mums*

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards