♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Anna Algotsson - 9 mars 2010 21:52

 

 

Wohoo.. Nu är den tingad!

Världens sötaste luddboll..

började som molly gjord enär hon va liten me o brottas me de andra  

Kollade på kortet o tänkte CINDY... men vi får la se

den ska ju besiktgas först och sånt hehe

Av Anna Algotsson - 9 mars 2010 18:40


 

Hej Alla barn nu blir det barnprogram :)

Precis gått hem från världens tuffaste benpass (känns det som) skakar

Unnar mig en iskall pepsiMax o lite tonfisk 

Det var en tjej men en hund som ringde mig precis o sa att vi kunde komma o kolla..

Snart bär det av...



   

Av Anna Algotsson - 9 mars 2010 12:39

sitter på lunch o äter kycklingsallad o kollar valpar..

Fanken va alla små luddiga hundar är söta!

Dom dyraste är ofta sötast o minst ju man vill ju ha en liten nalle som är behändig att ta med sig ellerhur? :D

Av Anna Algotsson - 9 mars 2010 11:24

God morgon..

Idag har jag vaknat på RÄTT sida kan ja säga!

Överlycklig..

Jag älskar att hitta på saker o snart är det vår då kan man göra massa mys:


besöka häftiga slott: Kalmars slott, Tjolöholmslott, Halmstadsslott, Örebroslott, Drottningholmslott, Varbergsfästning, Marstrand-fästning, torpa stenhus, Kärnan-helsingborg...

Kolla in fina djur på Kålmorden,BoråsDjurpark, Universeum, gröna lund, åka i liseberg..

Kolla in vasaskeppet,kanalen i trollhättan, åka till gränna, Ölandsbron, kolla in samernas byar....

Finns massa mys man kan göra...

Bara en romantisk picknick i solskenet e la underbart!?

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards