♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Anna Algotsson - 5 mars 2010 20:22

Sedärja

Robin drog med Anna till gymmet så något blev gjort idag iallafall..

Nätan hela kroppen fick röra på sig iallafall

Efter det gick jag o Micke våran 40 minuters runda med *mysit*

Visst är det gött att gå o prata ut?

Sviiiin halt ute bara akta er!


Nu ska vi snart dra till Mickes föräldrar o pussa på Milton sen köpa thai

Btw hoppas alla mina älsklingar som festar har KUL

GRATTIS BECKA!  

Av Anna Algotsson - 5 mars 2010 16:51

ah, fy vad trött jag e...

inte för o klaga men fy!

Jag gick en promanix sen kom mamma o hämtade mig så handlade vi

ICA MAXI var ju helt fullt

fick panik där inne haha

nu har man skrubbat ansiktet o gjort mask å ätit godis

dags för powernap?

GE MEJ ORK ATT VARA UPPE.....

Av Anna Algotsson - 5 mars 2010 12:41

En jejäl omgång :   

Får la se om man hinner med det på studioaktiv annars kanske man kan gå in o köra på onyx??

Av Anna Algotsson - 5 mars 2010 11:57

  

Vilket underbart jobb va, barnvakt kan kallar man det   

Sitter o läser bloggar,lyssnar musik och ska snart äta kycklingsoppa..

Den ser riktigt god ut.. Rotfrukter,kyckling, massa kryddor o lite presssade tomater + massa kryddor,,,


Blir lite fundersam nu..

Min pojk verkar ju lite smått orolig varje gång ja söger att jag vill prata?

Är han bara rädd att jag kanske inte vill vara med honom?

Jävla DUMHETER







                                                                                                                                                                                         Jag älskar Micke er än livet!    

Av Anna Algotsson - 5 mars 2010 09:02

hähä snygga fyllon va? kolla in in frill.. inte dum den du  

yo

Av Anna Algotsson - 5 mars 2010 07:55

Godmorgon..

Idag är man INTE pigg!

Haha jag hade gärna varit hel ledig idag kan ja säga men jag gillar mitt jobb!


Gårkvällen var ju klockren..

Förfest hos mattias på göta sen xoy..

Emma körde oss hela kvällen o var med nykter det var kul hehe.. vi dansade o drack goda drinkar för minimala priser (klubb pank..)

Mattias började tjaffsa med vaktis i rökrummet så man fick gå imellan annars hade han åkt ut :)

lite kul att vakten stod o pekade på texten utifrån fönstret till rökrummet där det stod "ingen alkohol här" o mattias säger att han inte kan läsa baklänges haha pucko!

Mycket roliga folk där igår men en hel del pack....snart ska man jobba KUL

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards