♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Anna Algotsson - 11 mars 2010 19:19

 

gOD KVÄLL...

Denna dagen gick ganska segt ju

JObbade ända till 7 idag..

Det sista kollade vi på film

Tyckte inte att denna var allt för bra

 

Av Anna Algotsson - 11 mars 2010 12:21

Vi har så kul ihop..

  Varje dag får Micke mig att skratta så ja nästan gråter,

att krama honom känns som en riktig trygghet,

man känner sig liten o trygg i hans famn,

att pussa honom får hjärtat att dubbla sina slag,

att kyssa honom får hela kroppen att pirra,

när jag ligger på med huvudet på hans bröst känner jag mig hel,

allt han säger betyder så himla mycket,

allt han ger mig gör mig så frukttansvärt glad..

Tror det kan vara första gången jag känner mig så trygg med en människa,

Jag får verkligen inte nog utav honom!

Det är väl såhär det är att älska någon påriktigt!  

Av Anna Algotsson - 11 mars 2010 10:53

God middag,

vovven sov sött i några timmar i korgen iallafall hehe när hon inte pep som ett marsvin.. <3

i morse gick hon några minuter i koppel för andra gången i sitt liv o kissade ute DUKTIG luddboll...

Frågan e om hon ska heta pepsi?

Cindy är sött med!

Finns ju 10000 namn att välja på..

en flicka tyckte MOLLY haha men inte en molly till hähä..

Äter ni mycket frukt? Det gör jag!

Lite nyttig i allt frossande mohaha....

pröva röror (ex.tonfiskröra) på knäckebröd! Sååå gott va, godare än på vanligt bröd tycker jag!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards