♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna Algotsson - 16 mars 2010 18:24

Det var la vad man klarade o springa innan passet började FY vilka spagettiben ja hade idag   

Kändes som jag skulle ramla ihop... WTF?!  

  är iallafall klockrent...  

sun

Av Anna Algotsson - 16 mars 2010 12:51

Vårsolen kikar fram o knappt ett moln,

nu kan man gå ut med barnvagnar o rullstolar med..

Härligt ellehur :)

vi var på promenad på jobbet idag..

Riktigt skönt o precis lagom för skinnjacka o en go scarf ju!

Tråkigt att man är så himla trött jämt bara.. Sängen tidigt ngn dag kanske ;)

Av Anna Algotsson - 15 mars 2010 17:58

  nu ska jag o valpis kolla Desperate Housewives..

Dom har gött liv dom, bortskämda brudar.. tänk o va sån va   

Av Anna Algotsson - 15 mars 2010 17:16

Anna    bloggar

man kan hitta vad som helst i folks bloggar

som nu hittade jag en film som skulle vara bra (vilket jag hoppas på)

skönhetstips o inspiration till allt möjligt

jag läser bloggar varje dag!

 

Av Anna Algotsson - 15 mars 2010 14:04

skönt me 30 min promenix på jobbet o få lite dagsljus...   

Surt att man ändå är så trött att man vill hem o sova...

får väl se om lite annanas piggar upp en hihi   

go

Av Anna Algotsson - 15 mars 2010 12:34

Vissa börjar tidigt haha..

Jag är så otrokigt sugen på att sluta jobbet nu kan jag säga!

Vill ut o gå med musik i öronen i den härliga solen..

Hoppas snön smälter bort snart så att man kan ta på sig normala o lite snyggare skor!


På tal om skor kenzas designade skor är så jävla snygga, vill ha allihopa!

Hade inte de vart najs med en shoppingdag i göteborg o gå ut o äta där o sånt MYSIT...

Undra vad man ska göra i veckan?

Lära hunden ngt kanske?

saknar henne lite måste jag erkänna..

Hehe shoppa, fika, promenad o sängen hade ja känt för idag kan ja säga men det blir inget utav det tror ja :D

Av Anna Algotsson - 15 mars 2010 09:03

söt tusse somnade på mattes fot hihi..

Vilken lugn helg man haft va?

Hälsat på svärföräldrar o mina egna lite sen avnjutit god mat, mysiga promenader och ett par bra filmer..

Kan vara skönt ibland att bara va men liite rastlös blir man allt :D

ny vecka nya möjligheter köör bara köör..

Hanna o Julia kommer hem med wohoo missed u guys

Av Anna Algotsson - 14 mars 2010 11:35


  

 

Nu har man sett alla 3 filmerna utan stieg larsson..

Flickan som lekte med elden

Män som hatar kvinnor

Luftslottet som sprängdes

ALLA 3 var bra men nr 1 & 3 var klart bäst...

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards