♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2009

Av Anna Algotsson - 2 september 2009 19:44

vilken passar min stil bäst denna höst tro?

Av Anna Algotsson - 2 september 2009 19:11

fanken mina mp3 hörlurar börjar ge sen..

dom har vart me etrt tag men gaaaahhh va kiligt att gå ut på promenix utan dem.. de bästa ja vet ee fan att resa tankarna genom en skön promenix orka sitta i soffan o äta sej fet jämt? :) haha

ja älskar min ipod skulle inte klara mej utan den

Av Anna Algotsson - 2 september 2009 19:04

nu har ja vart i stan i 4 timmar..

snackat mkt mkt med andrea o druckit latte på waneys coffe

sjukt gott me hasselnötsmak men man blir ju nästan törstig av den äckliga caffe andedräkten så de blev en cola light med hehe

vi kollade på alla underbara hösttröjor<3 ja vill ha allihoopaaaa kär i en faktiskt sjukt söt me massa flätor på...

vi åkte me robin till hästen o gick ut me honom lite fyfan vilka damp han hade.. man kanske inte ska ge en häst havre som står i boxen?

sheat va pigg o mesig? hoppade till för alllt å ingenting... tralalaa

Av Anna Algotsson - 2 september 2009 12:35

bra att tandläkarbesöket va imorn så nu måste ja ta ledigt 2 dagar istället för en braaaaaaaaaaa mamma bra! (y)

ja some så rik så ja verkligen kan vara hemma ot ;)

Av Anna Algotsson - 2 september 2009 12:33

jatack!

byta hårfärg nu :D

vilken ska man ha ja vet va ja vill ha men inte hur man får den..

ingen lust att springa t min frissör å bli missnöjd igen haha

ja ska försöka me ngt mer naturligt sp utväxten slipper skrika igenom


Av Anna Algotsson - 1 september 2009 17:37

nu blir de flöt o film i soffan hehe

deppäta lite e sjukt bra (y)


Av Anna Algotsson - 1 september 2009 10:54

hmm nu vare det här me svininfluensan igen :o va ska man tro? Varje år brukar det dö 1200 personer i influensa men nu har dom kommit på ett namn på en influensa o då kommer den helt olötsligt utplana världen haha...
Jag har just blivit vrål förkyld..
38 i feber (ingen enligt mej)
Förkyld, halsont, seg o hes..
Detta är ganska normalt för mej på hösten
O alla verkar ju typ rädda för mej på jobbet bara för att ja blev snorig mitt i svininfluensan ;)
Jaja läkarna sen kanske o imorn tandläkaren ;( buhu..


























Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards