♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Anna Algotsson - 4 september 2009 12:13

idag är det fredag weii.. Efterlängtad dag måste jag säga^^Jag cycklade till jobbet i världens ösregn i en tröja BRA anna haha ja har inte torkat ännu faktiskt! Nu har vi ätit hamburgare med stekt potatis o vitlöksås o sÅ gott va!Jag o amir ska vila oss en stund innan vi ska arbeta igen :D jag har satt mej i en konstig sits nu jue både hanna o andrea har ja lovat att leka med o båda vill me till min häst haha får se hur vi löser detta i skitvädret nu....Jag vill träffa hanna o se hur hon haft de i utlandet o andrea o se hur de gått me en viss kille hon tycker om :)Idag blir de kompisarna sedan vara hemma o kolllla på den nya serien o kanske laga ngn go mat o lite godis...Detta får bli en vit helg har varken ekinomi eller humör för fest hehe!Jag har goda nyheter ifrån min förra häst,hon gick 0a i 90 i helgen så ja vill ha tillbaka henne nu haha vill inte ha en halt 4 åring längre :'( yeye ska sätta igång han lugnt så han håller, men ja tycker det känns Sååå menislöst att skritta runt i ridhuset hahaNe nu ska ja slappna av o försöka vila en liten stund puss

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards