♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Anna Algotsson - 20 september 2009 19:46

  tårta :)   sådär ja..

nu har man vart på ikea o köpt massa nytt för att förnya lägenheten lite de blev tokfint :D

byrå till sovrummet

nytt bord t vardagsrummet

nytt köksbord+stolar

ny matta o handukar i limegrönt t badrummet+tvättkorg

lite nya lampor o rullgardin


mkt stor färändring på de lilla faktiskt!

(y) ont i hela kroppen av allt snickrande... o sjukt hungrig....

city dirrr???

Av Anna Algotsson - 20 september 2009 11:52

jag vaknade tidigt som vaaanligt! :D hehe

I got a feeling that toningt gonna be a good ninght.. japp japp den blev underbar!

gårdagen var fantastisk!!!

först åt vi på ridhuset o hälsade på min lilla häst (hamburbetallrik)

ja va sjukt sugen på pommer så fick man ngn äcklig potatis haha men gott att äta<3

jag o andrea fikade i stan o pratade ut om allt mellan himmel o jord men det var mkt sex o killar haha

när ja kom hem fick ja en utskällning som vanligt.....Förvånad


jag fixade mej lite bara sen drog vi till vedum där vi hade kräftskiva o firade danung GRATTIS killen!

det var ur mysit.. party-tält, brasa o en skitmysig stuga.. goda cider, lite marsmallaws o goa vänner


jag lärde känna en ny tjej .. sofia.. hon var urrr gullig faktiskt men jag stod mest som relations-råd till hon o hennes kille hela kvällen, får skylla mej själv att ja e sååå bra på att lyssna haha ja kan sitta å låta ngn prata ut i 3h utan att tycka det e jobbigt för det e det bästa man kan göra TALA UT...Tyst

hennes kille var svartsjuk o hon med, dom bråkade OM sina x och om det var mest synd om så detta håller nog inte så länge tyvärr!


vi åkte hem när det var som kallast o stannade vid statoil på en fransk korv hehe

asss gott att äta måste ja säga men sen deckade ja nog för fyfanken va allt vände o vred på sig!


nu blire storstäda sen ikea.. ska hjälpa grabben att få liiite ordning iaf




Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards