♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under september 2009

Av Anna Algotsson - 26 september 2009 12:22

     a de gör vi faktiskt..:)Påväg till en rejäl shoppingtur med pärlanNu ska de handlas hem allt ja behöver!Ngn som vill ha ngt slå en pling!På något sätt älskar ja hösten me dedär stora goströjorna o alla fina jackor o mysiga skor men man blir ju deppig så nu ska ja shoppa mej lite glad tänkte jag!Här sitter ja o lyssnar på nanana...Äter en skaldjurssallad o dricker fanta?Jag o fanta? Aja kööörr lite trött på pepsi så nu blev de bara ngn törstsläckare ;)Jag har inte sovit en blund inatt?!Ja skiter i..:p drog ner o solade vid 10.40 sen köpte lite käka o drog!Nu är vi Påväg... Hoppas ja får med mej massa fint nu o ngt att ha ikväll? <3

jo

Av Anna Algotsson - 26 september 2009 03:19

      idag var ingen alls rolig dag..

jobbet började me världens huvudvärk o enda ja hade i skallen va pengar haha

jag badade med jobbet till slut o det var skittråkigt men huvudsaken är väl att

han ja jobbar med hade kul antar jag .....:O


efter jobbet skjutsade de mej t stan för att schoppa med hanna

jag köpte 3 linnen 1 jacka 1 väst smink strumpbyxor o underkläder<3

bra köp som ja inte kommer ånga ;)

ja fick gå hem då min mobil inte funkar, kommer hem 7 till en stressad sur påntie

linda kom till oss med det var kul att se henne igen

hanna o malin kom sen <3 eter det kom alla killar hit...

vi hade det helt okej på fötfesten men på krogen spårade det totalt

varen kul eller nånting så hanna du missade absolut igenting ;)

när vi skulle hem började pontus o oskar bråka om me´j på ngt sätt...

bahhhh nu har man precis ätit skit mat o ska sova åhhhh sova va så längesen ja vill sova

lägg sömnpiller i drinken nästa gång för vakna e inte kul!!



godnatt älska älskas o håll om ngn om NI känner för de för ja ska stensova i mitt hörn här den som rör den dör ;)


Av Anna Algotsson - 25 september 2009 08:36

Weooo nu är det fredag, det blev ingen utgång igår :( satt hemma o kollade på falk efter en timmas shopping..Jag var i knalleland med pontus, allt ja tyckte ja snyggt var horit o fult så han va inge kul att ha med sig!!Idag ska ja o hanna gå i stan o shoppa o kika lite istället! :D Ja behöver snygga underkläder,smink,skor,jacka,tröjor.. Billigt? Nepp Jag ska fan shoppa mig glad o sen boka en behandling till fejjan o kanske en massage :D unna sig är viktigt!Skulle nog bli utbränd om man man inte fick ha lönen till något kul! :DNe va säger ni ska vi ta en sista minuten eller? Fest ikväll eller? Sjukt sugen nu,. Har ju alkoholen o min nya klänning hemma nu så fit for fight...... Ne om man ska ra o jobba lite?

Av Anna Algotsson - 24 september 2009 12:45

denna månaden bara öser de in födelsedagar..Jag har 2 vänner som fått barn nuemma och anne GRATTIIIIIIISSSSSSFyller år ska man knappt snacka om:Calle,alexandra,emma,mamma,marie,olle, marcus,alicia,jenny... Mm såklart ;)Grattis allihopa o hoppas ngn förgyller er dag o visar att ni är speciella o att det är bra att just ni finns här med oss!Idag vill jag shoppa, ska nog köpa mig ngt fint sen, idag blir även kanske lite fest o alkohol hehe får la se om olle ska fira sig o om ngn vill med på klubbpank..Goda drinkar t bra priser de e livet ;)vill flytta wille med men orkar inte ta tag i det bara Hiho LAAATmask..Imorn ska jag bada med jobbet igen INTE kul...haha ska vi sa mig i bikini o ha vattengympa, inte min största hobby men jobba bör man annars dör man av pengarkris ellehur ;) Nu ligger man o slappar här igen, funderar på en promenix o få dagen stt sticka iväg så ja får bara ne skämt o sido men ja vill ha helg o veta mammas provsvar o om ja får låna toyan <3

Av Anna Algotsson - 23 september 2009 22:13

hahaha hittade massa gammla fula bilder, måste fan dela med mig..   molly<3     mamma (älskar dej)   jag som liten :d   köör bara   dom ÄLSKAR aatt bada 08   fattar va ni menade me smurf   hanna anna FULL rulle  fint haha

Av Anna Algotsson - 23 september 2009 21:25

kollar efterlyst nu KOKAR ;)


btw.. idag var en go dag, jobbet gick ganska fort..

jag och andrea träffades i stan o myste o fanken va vi skratta

vi har kul hoppas ingen spionerar på oss o våra korkade samtal hehe

jag åkte o pussade på min ledsna häst o borstade av honom matvraaaaakkkkk

                             de e min häst det

fixa fixa fixa

  • flytta honom
  • ta hem en ny eller skita i häst/ar?
  • fixa mej? fan va sleten ja e haha ,skaffa orken
  • gymma ordentligt igen kanske
  • organisera livet så som JAG vill ha det ;D

jag vill ha fredag NuuuuNUU

jag vill vara med hannapanna o fixa mitt hår, få lön, festa lite, shoppa!

jaja de går la fort en dag kvar nu..

imorn borde jag sola o försöka ringa runt o fixa ut willyboy..:D


Av Anna Algotsson - 23 september 2009 12:23

nytt te, inte att rekomendera

   nytt te.. smakar iofs gammal varm saft men var god i början haha :D


morrn...Igår var en skön dag trotts allt :)Jag jobbade sen åkte hem o vila faktisktGick upp o depp-åt lite chocklad sen var ja ensam då blev de fin musik på högsta nivå och en promenix till stan vattentornet o sen hem fast ja ville inte hem ;) hem till en dålig serie o tjaffs som vanligt om absolut ingenting! HeheNu ligger ja på jobbet i en säng O skriver lite, ska la logga in på msn o prata med mina små vänner om ovesentliga saker för att få tiden o rusa så jag kan gå ner på stan o fika med andrea, byta lite ord över en cigg eller 2 o köpa en present.... :D hoppas de blir kul!

Av Anna Algotsson - 22 september 2009 10:33

   ne nu får det vara nog på det här!Så sjukt trött på att bli utskälld för ingenting nu så ja ger upp det här NU!!Man ska inte behöva bli kvarhållen när man säger släpp, behöva få blåmärken för att ngn håller i en för hårrt! Bkir utskälld för att man kommer hem helt slut efter jobbet o ställer väskan på bordet.. För att man drar upp gardinen på fel sätt, för att man ska ta en kvällspromenad o är ute för länge?! Mina kompisar ska inte behöva bli slagna för att min kille inte tål att jag pratar med dom..Jag är såå trött på dethär nu det har gått för långt nu Va?!Jag är igentligen en glad tjej som har sjukt lätt för skrattatacker mm men de senaste har ja säkert sett sur ut.. Ingen ska få ta ifrån mig mitt glada jag INGEN!Ngn som vill ge mej en lägenget nära jobbet? Skönt att vara ensam ett tag!Idag ska ja ut t marika, hoppas raz vill hjälpa mej att flytta hästen idag så är ett problem ur världen hehe


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards