♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg under juli 2009

Av Anna Algotsson - 21 juli 2009 12:49

o shit sikken morgon..

vaknade o började sanera i lägenheten typ :)

städa,diska,tvätta,torka det var behövligt

jag tog en powernap mitt i allt o drömde så knäppt att ja fick huvudverk..

nu när sista tvättyen är ilagd får ja nog äta ett äppte elle ngt för utan mat blir man ju helt slö haha ska äta köttgryta hos mamma sen det kan dom alltså fast min är nog bäst ;)

 molly (hunden) är så slö idag hon ville knappt gå ut i morse o nu har hon sovit hela dagen!! gott liv som hund hehe

ja skulle behöva sola men så kiligt att gå ända till stan för att göra det va?!

får la ta lite brunutansol-dove o sola imorn istället för ja e inte snygg när ja e vit haha

Av Anna Algotsson - 20 juli 2009 11:11
http://www.youtube.com/watch?v=cWqn-JLm61M

jag har lite probmlen med min häst o funderar på att sälja/byta.

det känns i hjärtat för tänk om man får en häst i byta som igentligen e sjuk :O jag älskar ju min gosiga häst men vill väl inte påstå att ja längtar efter att få rida på henne varje dag iom att det är en viss fara då hon vill springa o inte ja.. "tjaffs".... ja kommer nog inte hitta en så unik o söt häst iaf.. bra stam, stor svang, sån hoppvilja o psyke i stallet men att betala 7 tusen i månaden på något som inte klickar till 100% funkar nog inte i längden heller ;)


nu finns hon på youtube med:


Av Anna Algotsson - 20 juli 2009 11:04

mitt egna är pepsi MAX :D

något ja skulle kunna ta med mej till en öde ö sen klara mig..



Av Anna Algotsson - 19 juli 2009 16:53

hela denna underbara helgen har jag varit med i brk (bakruskompianiet) hihi!! Fest torsdag till lördag o därimellan inte så mycket mera än att ridit min häst o hälsat på mamma ;D

torsdag var det en sjukt lyckad husfest i mitt föräldrahem där vi dansade badade o hoppade runt i underkläder :D festen var från 7 till 3-4...

Fredag hade fredrik fest även där mycket lyckat efteråt drog vi till bishops, Poker hos jonas o helena o sen till david en stund :))

Lördagen firade vi hemma hos danung mycket dans lite musik o massa sprit haha anna o 16 killar så de ska va Va?! Grrr

Idag söndagen har ja bara ätit god mat ridit min busiga häst o nu ska ja flööta chips pepsi max o en bra film t






Av Anna Algotsson - 14 juli 2009 12:08

vaknade steeen trött... Skulle släppa ut hästen o fixa så idag får hon vila en behövlig sådan :DVi var på en begravning där ja både skrattade i fällde en tår!efteråt blev det thaibuffe jummijammiiiiii sikken god frukost!

Av Anna Algotsson - 12 juli 2009 21:59

ja, denna dagen va kulkul :DJag stoorhandlade, lagade mat för heela veckan mestadels pasta i burkarna men ändå haha... jag fixade hästen o löshoppade henne lite för att se hur hon reagerade.. Allt gick skitbra o idag slutade det på cirka 140 cm så hoppa det kan pållen allt jue! Hemma flötades det med guacamole snacks och läsk o en bra film såklart! Puss puss

Av Anna Algotsson - 11 juli 2009 22:44

denna helgen vart hyffsat händelserik faktiskt :)


i fredags fick jag för mig att rida riktigt dressyrpass med hästen o fixade henne fin med dressyrsadeln vita sakerna osvosv.. det slutade inte som väntat kan ja ju säga, hon fick ryck när ja tog upp dressyrspöt o bestämmde sig för att dra upp huvudet o sticka ifrån de hela.. manegen svängde me det gjorde inte hästen JAG SATT PÅ! jag såg mitt liv spelas där kan ja ju säga. undra om dom har svårt att använda alla celler? vi galloperade in i väggen och voltade så båda låg i varin hög. hon ställde sig upp o fastnade i tyglarna och hoppade runt som en galning. jag trodde lugnt det var slutet för henne...


på kvällen bestämde man sig för fest så man tröstade sig med en flötig calzone och sen köpte lite cider. halva festan var hos mej och halva festan var på harrys! det var dökul måste ja säga! mkt alkohol lite naket o bra musik (y) lite objudna killar som man inte kände kom också så det var säkerl 20 personer här hemma!!


när jag linda pontus och robert bestämde oss för att gå hem så slog de oss tanken att hitta på något o de gjorde vi "spökjakt". Vi tog bilen molly och några öl och sen bar det av cirka 12 mil utanför borås hittade vi vårt första objekt: ett övergivet torp.. riktigt scary!! vi hittade kedjor, kristna böcker, en gammal barnskjorta och massa konserver. Huset var nästan helt sönderfallet o klockan var nog 3-4 på morgonen så det var gaaanska läskigt men så himla kul hade vi.............


på vägen hem spårade vi ur av trötthet o varje hus vi såg höll vi in tutan inte så snällt 5 på morgonen på lördagen men oshh va kuul det var hahah!

man hade inte lättast för att sova men det fick gå ändå!


sov 2h sen skulle jag fodra pollen! jag o mamma tog svängen förbi hööks o shoppade endel fint, bla nya läderstövlar!! jag busred henne i padocken o hon har aldrig gått så bra innan tror det var mitt förlåt för gårdagen :D

Av Anna Algotsson - 10 juli 2009 11:03

idag var det tur att man var ledig ifrån jobbet, jag hade nog aldrig orkat upp vid 7 tiden idag :D det blir samma visa idag igen stallet o säkerligen en FEST eller 2 men vi får se!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards