♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Anna Algotsson - 7 juli 2009 14:23

idag vaknade jag tidigt för att jag skulle släppa ut min lilla häst o lite sånt.

jag drog till ridhuset vid 8 på morgonen.

lite tråkigt att de knappt var några andra häster ute vid den tiden men ja fattar att man vill ta vara på sina lov :D

pärlan verkade trivas bra där ju, hon fick vara ute 2 timmar medans ja fixade allt sen red vi en stund i lilla manegen hon var sååå PIGG att hon knappt nuddade marken då hon sprang haha (Y)


riktigt mysit att vara tillbaks i gammla trakter igen måste jag säga!

vi satt i hagen ihop o lunchade haha ja frukt o hästen hö..

efteråt åkte ja hem o åt riktigt, städade heeela lägenheten och sen blev det datorn o chill. gissa om de va små råttor under kyskåpet EUUHH!


hela kvällen blev lugn o skön.. kollade på michael jackson nästan hela kvällen eller iaf från 18-00.30 ungefär den killen är hedrad!

jag tyckte faktiskt att han var grym grym när ja tänkte efter vad han egentligen gjort (Y)


Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards