♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Anna Algotsson - 2 juli 2009 12:18

torsdagen bjöd la på endel äventyr. Man vaknade i tid för att sitta vid datorn, duscha, sen bar det av till mamma och pappa. Jag satt i solen en stund sen åkte jag o fixade dricka till kvällen! Pappa fick massa kalla öl när kan kom hem ifrån jobbet :D
Det bar av till hästen som bytt hage till en längre ner vi vägen :s 200 m ifrån stallet.. Hon gillade det inte, värsta blinningstället ever! Ska nog ringa ridhuset o kolla plats där nu istället! För hon har inte valt att behöva springa hela tiden för att slippa blinningar:(

Efter stallet blev det duscha o fixa sig för en fest hemma, det var skitkul! Vi drog me t stan men gick aldrig ut :D nattis


Vi e lite på lyser ja o linda :D







Av Anna Algotsson - 2 juli 2009 10:56
http://www.youtube.com/watch?v=fAXgGWY6X5E

Av Anna Algotsson - 2 juli 2009 00:22
http://www.youtube.com/watch?v=kOG8lwvVSmo&feature=related

grubblar o funderar...
Många säger att han är död.
Många säger att han låssas vara det?
Många säger att han vill att folk ska tro det för att hans liv är jobbit med alla fans?
Vad ska man tro..
aftonbladet.se fanns ett filmklipp då han reste sig upp i helikoptern o många påstod att han var död redan då.
Allt kan ju lika gärna vara en bluff att han hoppat upp o gör konsert iaf?!

Om man nu är död så säger jag vila i frid för vi vill inte ha en plastdocka som spöke som stör här på jorden isf vill vi ha han levande o frisk som den gammla mörka killen som dansar på mina gammla vhs :D där va han grym punkt slut! Vissa låtar de spelar o hyllar honom med visste jag knappt att det var hans låtar för det är så många som gör om gammla låtar nu för tiden men det är väl tur för då lever dom kvar för alltid ;D

Tror ni michael lever?













 

Av Anna Algotsson - 2 juli 2009 00:03

idag sov ja ut lite gick upp 10 åt, duscha, sminka och sen drog till stan. Jag bestämde mej för att sola o fixa ögonbrynen hos frissan! Solariet tog inget o ögonbrynen blev nästintill svarta haha snygging! Jag köpte jägersro till brorsan o skulle promenera till mammas hus men halvägs så tog ja bussen för Shit va varmt! Väl på bussen fanns la ingen AC så man kunde lika gärna ha gott :D Hos mamma skulle ja solat ute o myst men de va helt vindstilla o svettas är cetinkaya värsta ja vet så de blev inte mycket av detdär!Jag lagade mat åt mej o syskonen, sen pratade vi lite. Drog hem vid 4 för att sedan slummra till ;D inte klokt vad slö o sliten man kan va av att inte gjort ett skvatt Va?! När ja vaknade blev de fotboll med grabbarna på almenäs fast ja satt o kollade på me molly jämte solstolen o madde med förståss :) när knotten kom till attack blev det pizza o en film sen skulle man försöka sova men de gick inte nu e klockan R o här ligger man med mobilen o skriver GOD NATT!

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards