♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Anna Algotsson - 5 juli 2009 05:18

Shit, vilken underbar helg med alla vänner längensen jag skrattade så mycket måste jag säga :D

I fredags var man ju ganska sliten efter att ha varit ute med alla i torsdags eller varit i lägenheten med folket!
Man satt endel vid datorn o så blev det översvämning som dunstade bort efter bara några minuter, helknäppt!
Det blev systemet o förfest hos jacob men nästan alla nära o kära riktigt trevligt faktiskt senare drog man till trädgårn o sen satte vi oss o pratade om framtidsplaner på lilla torget..

Man vaknade o tänkte söndag men de va lördag GÖTT, det blev varberg o kollade match elfsborgs gammla lag o några andra tattare kulkul sen bar det av till kallbadet, thailkäk o sen hem ljuva hem!
Åkte till pärlan o pysslade om henne o lagade hennes hagen som nu mera var en lös tråd sen blev det badfest!!!!

Vi hade hela alideberg fram tills 23.30 (y)

det var så sjukt kul fastän alla skulle dränka mig och slänga runt en så hade man bara sååå himla kul. knotten förstörde lite dock :)


på söndag var man seg o hade endel bett men de gjorde ingenting, ja gick till ica o handlade lite sen lagade pasta med köttfärsås!

vi åkte ut till en stuga o hälsade på några släktingar sedan myste lite med pållen i hagen.. det var så roligt för andreas häst cazper låg ner i hagen så jag var tvungen att gå fram till han och då satte han sig upp haha så vi satt i hagen ihop :) på kvällen ringde man runt och fixade bil släp mm.. för imorgon flyttar vi till borås ridhus så att vi ska komma igång lite ja o min lilla häst! kollade en rolig film med sen sov


                                                  
                           snarka bäst som snarka sist














Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards