♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Anna Algotsson - 8 juli 2009 09:59
http://www.youtube.com/watch?v=KDIhYSa4dIo

Kärleken ska inte få bestämma livets slut.slut

Av Anna Algotsson - 8 juli 2009 09:38

nu sitter man trött o mysig i sin lilla datastol och äter middag till frukost. haha hade inget annat hemma, men det e bra för då orkar jag rida krusen riktigt sedan (om ja nu inte får håll efter en kvart). Hunden ligger fortfarande och stensover så jag väntar nog tills hon är lite piggare med att göra något vettigt :)


jag ska till pållen och tvätta, fixa, rida och släppa ut henne sedan duscha och kanske på grillmiddag, bror på vad man känner för. det är såååå skönt att vara ledig och just nu struntar jag i om man inte får ligga o sola för jag har det så bra iallafalll...


längesen man hittade på något med tjejerna på riktigt nu, lite sugen på att dra ihop alla på en brakmiddag med lite gott o dricka o sen hitta på något kul, bowling, golf, promenix eller vad som för jag SAKNAR DOM!!


Småknepigt om nån frågar va jag gjort på min semester så finns det inte så mkt att säga ju: jag har flyttat häst, varit i varberg o falkenberg lite. jag har varit i göteborg lite. jag har varit på roliga partyn. jag har satt igång min häst och sovit ut ungefär! måste man göra något speciellt på sin semester eller?!


hos hästen gick allting helt okej jag red henne hårt idag och 5 minuter av en timma gick bra.. det bara flöt på typ as gött när de går soppas...

nu e ja hemma o käkar framför datorn igen men känner mest för att sova har sjuk träningsverk i ryggen o rumpestumpen nu..:p va ska man göra ikväll? flöta o sen film ellÄ?



http://www.youtube.com/watch?v=vEyUI_bwvIQ

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards