♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Anna Algotsson - 26 november 2011 18:23

Kul att jag har 3 kommentarer ifrån 3 "olika personer" med exakt samma ip adress...

den var inte svår att kolla upp heller så ;)

2 personer ser olika på saker så är det ALLTID...

 

Av Anna Algotsson - 26 november 2011 13:42

Hemsk natt...

bläh antingen växer Love eller så är det Tänder på G!

Han sover kasst nu.. fick ligga mellan oss halva natten...

idag har han ocså varit sprallig...

tänkte måla naglarna medans han sov o efter 2 naglar vaknade han haha, inte lätt ;)

Naglarna har iaf växt, kan det var fibrerna i flingorna ja äter som gör susen haha who knows..

   

anyway nu har jag betalat ALLA räkningar o betalat bort allt så nu har vi inga onödiga utgifter mer faktiskt..

Hade lite smått såndär på Hm konto o Bilen åsånt som vart störande men nu är de löst 

Ska la se om jag kan hitta något annat intresse nu när det sket sig med hästen..

kanske får börja gymma lite någon månad o pröva om det känns bra för något måste jag ju göra!

Känner inte för att sitta här hemma o uggla varje dag, måste ju komma ifrån lite o love måste ju va me mikael lite med tycker jag!

frågan e då vad man ska göra..

     

Av Anna Algotsson - 26 november 2011 12:29

frulle 

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards