♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Anna Algotsson - 8 november 2011 20:41

najsigt..

Jag ska jobba lite på torsdag o lite på fredag :)

o imorgon ska jag på spa

alderles ensam! såååå gött (ska njuta av varenda LUGN sekund!

tack svärmor för detta!

Tack mamma som passar love under tiden, vad skulle man göra utan föräldrar? 



 

Av Anna Algotsson - 8 november 2011 20:27

Hej Tisdag..

Idag har Love fått sina sprutor..

duktiga älsklingen skrek lite o aj sa han.. ;/

ja klarade inte att vara med så mikael fick hålla honom!

Det känns som att allt flyter på nu.. 

pappa har ett jobb på G (hans firma la ner)

Mamma ska kika ett jobb på torsdag

Mina syskon verkar också må väl!


Jag var med Andrea en stund idag

vi drack kaffe UTE på hennes altan o tjötade lite

Efter love fått sprutorna tog jag och Mikael en promenad med Love

skulle gå ner till banken men det var stängt.. synd!

elt 

puhuuu helt slut efter denna rundan så det blev god mat o tv..

 

Glad anna

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards