♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Anna Algotsson - 3 november 2011 21:12

What a day huh? :D

Sååå stressig morgon..

skrikande bebis, kissenödig hund o matlagning o disk på det..

sov bara 1-2 timmar inatt med så det var tufft

jag skulle ju rida vid 11 tiden  o innan de lämna iväg love o cindy till mamma o pappa!

Jag han iaf o red ett kul dressyrpass

det tog nog en halvtimma innan jag kom fram till hur jag skulle rida men orkade väl bara några minuter när det väl gick som jag ville haha

det blir nog bättre med tiden, jag har inga muskler än!

Min älskade syster fick jobba igen, wohooo exatly what she needs!

hon är ju arbetslös annars o har inte haft så mkt motivation till så mkt då :D

Jag gick ut o gick en BRA sväng efter det.. började mäta vid coop fast jag gick hemmifrån trandared sen till kristineberg coop osv...

med mina easytones... herreguuud vad det känns när man gått med dom

haha slislig bild hos mammi

nu har vi käkat gott o kikat tv..

bröllopsfotografen går på 7an.. den är ganska bra!   

Av Anna Algotsson - 3 november 2011 15:35

god mat ikväll då! 

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards