♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Anna Algotsson - 14 november 2011 21:10

Det var endel som sa att "jag såg vilsen ut i lördags"

Då Tänkte jag bara... Nja tankspridd typ

men jag ser ju ganska borta ut ellehur? :)

 

Av Anna Algotsson - 14 november 2011 21:08

I lördags var vi ju ute och åt på Jensens 

Gott med rött vin till maten, var la femte gången i mitt liv jag tog rött :)

 

Av Anna Algotsson - 14 november 2011 21:06

Nu har Jag kollat ensam mamma söker o mumsat i mig hälften av det goda brödet jag bakade förut :)

 

Så skönt att sitta i soffan va haha

Av Anna Algotsson - 14 november 2011 14:28

Jag ska hjälpa mikael lite med kosten denna veckan

han vill ner ett par kilo till

Jag ska fixa sallader han kan/SKA ta med till lunch 

På morgonen kommer han nog äta flingor med mjölk/lättyoghurt

lunch: sallad alá anniz

eftermiddagsgotte GRAPEFRUKT (tro mig det ökar ämnesomsättningen)

kvällsmat: det jag lagar, idag blir det kålpudding tex

 

Av Anna Algotsson - 14 november 2011 14:27

En liten egobild ifrån i lördags :d

 

Av Anna Algotsson - 14 november 2011 14:14

Jag berättade aldrig att jag var lite nere i lördags

kände att jag gjorde för mycket o inte fick någon uppskattning utav personen jag ville ha det ifrån!

Vi pratade igenom allt o jag fick fina rosor när jag kom hem!

Tack för att du visar att du inte vill att jag ska bli ledsen för sånt!

han gjorde även klart en fönsterbräda som jag tjatat om i veckor :)

tycker det ser mer hemtrevligt ut med lite saker i fönstren! 

 

Av Anna Algotsson - 14 november 2011 14:10

I helgen när jag gjorde lite kvällsmat köpte vi ju bröd till maten..

Mickes pappa frågade om jag bakat det men det hade jag ju inte

så blev jag oerhört sugen på att baka mitt egna bröd..

Jag försökte slänga ihop lite idag o BRA blev det!

Jag tog 3 dl mjöl o 2 dl grahamsmjöl

en skvätt mörk sirap

4 dl fil

1,5 dl vatten

Några russin

lite lite kanel o en tesked salt

rörde ihop detta o hade längst ner i ugnen 1 timma

lite smått kladdigt men sååå sjukt gott!!!

       

Av Anna Algotsson - 14 november 2011 14:08

Stackars Love

han ligger o fiser o skriker o fiser o skriker :/

får kanske ge honom någon minifom droppe om det fortsätter...

Han är annars glad o mysit!

han har varit i gungan, babygymmet,baby-gå-stol (med min hjälp) o 20 min i bärsele han älskar alltihop

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards