♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Anna Algotsson - 25 maj 2010 22:47

lite sommarshopping till mej o Micke...

      Allt hittade jag på Hm bra va cheep it is

Av Anna Algotsson - 25 maj 2010 13:37

Saknar min Dulcie lite nu :( hoppas du har det bra, hatar din nya dumma ägare som vägrar svara hur du har det....

Av Anna Algotsson - 25 maj 2010 13:31

TUR ATT JAG HAR ER! Jag ligger i min rispuff på jobbet o tänker så det knakar.. Jag älskar mina vänner men Micke är nog min bästa vän, han lyssnar vad jag har att säga o behöver inte smutskasta mig för att få upp sig själv inför andra! en stabil vän o pojkvän som alltid finns där för en i alla lägen... Vissa vänner är tajtare än andra, är ja lite ledsen vill jag helst bara lyssna hög musik för mej själv eller krama om min tusse-hund... Tråkigt att man inte har någon som förstår en riktigt o kanske kan acceptera en i ALLA lägen, vara glad för min skull att jag har en kille o kanske inte att man behöver slänga ur sig konstiga saker om mig framför andra killar för att få uppmärksamheten :) finns endel ja känner som gör det... Jag har inget behov av att umgås med någon som inte förstår sig på mig och som snackar bakom min rygg eller som stöter på mig, då är ja hellre för mej själv :) haha

 
Av Anna Algotsson - 25 maj 2010 09:41

saknar mitt id. Mineral puder.. Ska la köpa mej ett nytt idag! Suger att det kostar 395:- för rik e man ju inte hoho

 

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards