♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 2 maj 2010

:)

Av Anna Algotsson - 2 maj 2010 13:41

  tar me cindy till mamma nu pöösss   fyfan för epilator.. aj!

Av Anna Algotsson - 2 maj 2010 12:49

            

Du & jag=

    vi   

Av Anna Algotsson - 2 maj 2010 12:22


   

Okej, jag o min älskade pojkvän har tjaffsat fram o tebax för no reason..

jag tyckte faktiskt lite synd om mitt x o svarade när han ringde lite mm...

Förlåt för det han är inte värd det!


Han träffade en ny tjej som jag festat med tidigare!

trodde det var för att göra mej sotis men han älskade nog henne kanske..

Han ringde o smsade mej o sa att han älskade mej o inte fick känslor för henne!

När jag pratade med henne var det tvärtom, hon var inte redo för förhållande då..

Hon hade kvar sms ifrån en killkompis o då ville han ta livet av sig

(hänt mig med..ungefär)

Han skrev samma till tezz som till mig..

Vi har båda saker i lägenheten som han inte svarar om när man vill hämta...

Han har frågat ett antal personer om dom kan ta molly   för ha ska bort 8 månader o ringer mej o säger att han inte får upp den när han o tez haft sex ett antal ggr.. Vad är felet på denna mannen.. Tezz vet inte va hon gjort för fel o ja fattade inte varför han började höra av sig efter ett halvår  samtidigt som han ville att Tezz skulle flytta in där..men nu vet an att han MÅSTE HA NGN DÄR som bryr sig  


Psyyket nästa?


Av Anna Algotsson - 2 maj 2010 11:35

Detta kommer la även bli sveriges tråkigaste söndag vi skulle ha:



  köpt nya skor på visko o kikat lite

  Handlat på ikea så vi får ordning i skåpen..



Blev la ingenting med det för nu e micke o jobbar... fick lite förslag vad man kunde göra idag men ska kanske bara go tillbaks o sova igen!

Allt känns tråkigt o ser ingen mening med någonting längre!

Fy

Av Anna Algotsson - 2 maj 2010 11:17

Detta KAN ha varit världens tråkigaste helg...

  +  +  =Lördagen

Bråkade sjukt mkt                    Åt lite pizza              kollade Avatar

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards