♥Anna Algotsson♥

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Anna Algotsson - 4 maj 2010 22:19

 

Heeej nu har jag kommit hem ifrån ett exklusivt sminkparty

det var jätte kul..

så mycket krämer det finns va herreguud

handpeelingen var klart bäst babylenast blev man hehe

ansiktstvätten o sminket var bra med  





jag fick 2 olika sminkningar på vardera sida

(Syns knappt men,men)

Det skulle se natutligt ut o det gör det, ena sidan blå andra brun

 

Av Anna Algotsson - 4 maj 2010 17:10


✯  

losing you-dead by april   

All I have is you
It is all that I'm breating for
All I need is you
Now I can't make it through
I am losing you forever
I am lost in pain without you
I am leaving ground forever


All I have is you
It is all that I'm breating for
All I need is you

Now I can't make it through


Sjukt bra låt o bra text, ungefär jag känner när jag o Micke bråkar!


hat

Av Anna Algotsson - 4 maj 2010 16:53

  Hmm undra om jag är så rädd eller hatar lögner så mycket för att jag INTE kan det själv.. jag är sämst i världen på att ljuga, skämms så ja skrattar  typ..  

Av Anna Algotsson - 4 maj 2010 16:48

  Blööähh.. pengarna försvinner med vinden typ   

Precis betalt en hästräkning på 800:- som inte var min men hästen var min dåså..

Sånt stör mej så sjukt mycket när det kommer ifrån ingenstans..

Måste betala en tråkig räking till tandläkaren med som är p.g.a eget slarv..

En morgon när jag ville sova en timme extra hoppade jag det o blev 1800:- fattigare inte värt det haha duuummmm Anniz

Av Anna Algotsson - 4 maj 2010 12:36

Hoppas denna dagen blir lika mysig som igår, gårdagen var så mysig!

Fick städat bort nästan alla vinterplagg o de flesta skåpen genomgångna!

Jag älskar denna bilden som jag tog i bussen hem ifrån stockholm, solen värmde verkligen så att man fick gåshud <3


Idag ska jag träna igen, hoppas handleden håller nu, sen ska jag på sminkparty... Sofia har utbildat sig o ska sälja Mary-Kane..

Presentation

23 årig mamma, bor hos mina svärföräldrar för att spara pengar till eget hus :D i mitt liv händer en hel del skummt

Omröstning

ändringar på bloggen? vad ska jag skriva om?
 mat?
 kärlek?
 skönhet?
 allt!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

BÄST


Ovido - Quiz & Flashcards